۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۱۹

اخبار اوقاف مازندران/

ولی فقیه چراغ هدایت در فتنه هاست

ولی فقیه چراغ هدایت در فتنه هاست

تنکابن - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ولی فقیه به عنوان چراغ هدایت در فتنه ها یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده در یادواره 15 تن از شهدای روحانی در آستانه امامزاده سید حسین (ع) شیرود اظهار داشت: در هر جامعه ای ممکن است سه فضا وجود داشته باشد و آن فضای حق – فضای باطل و فضای فتنه است.

وی افزود: در فضای حق و حقیقت همه چیز آشکار و روشن است و مردم وظیفه دارند برای گسترش حق و حقیقت تلاش کنند و در فضای باطل هم مردم باید این فضا را بشکنند ولی در فضای فتنه، حق و باطل معلوم نیست و مردم باید هوشیار باشند.

مدیرکل اوقاف مازندران فضای فتنه را خطرناک ترین فضا در هر جامعه خواند و افزود: در فضای فتنه که فضای گرد و غباری و فضای تاریکی است انسان باید دنبال چراغ هدایت باشد و ولی فقیه مهمترین و اساسی ترین چراغ هدایت است.

فعالیت 20 امامزاده و مسجد بین راهی لاریجان در تعطیلات نوروزی

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان گفت: تا 15 فروردین خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در امامزادگان و مساجد بین راهی ادامه دارد.

حجت الاسلام رمضان شجاعی با بیان اینکه مسجد صاحب الزمان(عج) شنگلده یکی از مساجد بین راهی لاریجان بوده که در ایام نوروز پذیرای مسافرین از سراسر ایران اسلامی است افزود: مسافران و زائران اولیاء نعمت ما هستند و خدمات دادن به مسافران و زائران یکی از وظایف بزرگ و مهم خانواده بزرگ اوقاف است.

شجاعی با اشاره به میهمان نوازی مردم مازندران افزود: رضایت زائران بقاع متبرکه باید نصب العین قرار بگیرد و این امر مهم باید به بهترین صورت ممکن انجام پذیرد.

تشرف شش میلیون زائر به امامزادگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این طرح توسط زائران و مسافران نوروزی شده و بیش از شش میلیون نفر زائر و مسافر و گردشکر از 29 اسفند تا ششم فروردین 92 به امامزادگان استان مشرف شدند و بیش از 50 هزار نفر در زائرسرا و سوئیت های امامزادگان اسکان یافتند.

حجت الاسلام ستار علیزاده گفت: با حضور مبلّغین اعزامی از قم و مبلّغین بومی این طرح با کیفیت بالایی اجراء شده است.

وی از زحمات مدیران، هیئت های امنا امامزادگان و مبلغان در جهت خدمات رسانی در طرح آرامش بهاری و خیمه معرفت تقدیر کرد.

بقاع متبرکه مهمترین مکان برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی

امام جمعه کلارآباد،امامزادگان و بقاع متبرکه را مهم ترین مکان برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

حجت الاسلام عبدالرحمن سورتیچی در نشست با مدیر کل اوقاف در امامزاده عبدالوافی (ع) کلارآباد گفت: روحیه همدلی و همگرایی هیئات امناء و خادمین امامزادگان باعث پیشرفت امورات این اماکن می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای امامزادگان برای جذب جوانان و نوجوانان گفت: این اماکن دارای ظرفیت بسیار بالایی برای جذب جوانان و نوجوانان ، مسافران و گردشگران هستند.

کد خبر 2023318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha